Alyabebekkk Merhaba annem onlar tarhana yapmışlar fakat içine bir çok şey koymuşlar nohut vs de var bebeğime yedirmek istiyorum ama gaz sorunu felan olur mu diye endişeliyim 6 aylık bu arada
Minikdefneemmmm Alyabebekkk Bebek tarhanası öneriyolar evde sizin yaptığınızı değil dediğiniz gibi içinde bir sürü sey var tabiki çok faydalı ama bebekler alısık değil yine de hemsirenize yada dr unuza danısın bence en iyi onlar bilir
Esra_Deva Alyabebekkk şifadır tarhana zaten altı aylık bebek bir kase içecek hali yok yiyeceği 3-5 kaşık şifa olsun kuzuya ben kızıma hep içiririm
mysa2 Alyabebekkk nohuttan ziyade güz baharat felan bunlar biraz ağır gelebilir yani 10 aylık gibi olsa neyse ama bebek tarhanası var ondan alıp yapın isterseniz
Esra_Deva Minikdefneemmmm evet öyle öneriliyor ama o kadar tatsızki benim kızım asla içmedi. Ben kendimize yaptığımızdan veriyorum
Buuseg Alyabebekkk bence bebek Tarhanası alın daha cok kücük bebişiniz. İlerleyen zamanlarda içirebilirsiniz annenizin Tarhanasından ☺️