Esra_Deva Elne_ 15 aylık kızım. Doğduğunda ön taraflarda hiç saç yoktu. Israrla kazıtın dediler. Eşimle kazıtmama kararı aldık ve kestirmedik. Doktoruda zaten bilimsel bir dayanağı olmadığını söyledi. Şu anda gayet iyi saçları valla lüle lüle 😍
Marianne Elne_ saç kazıtmak ve kesmek sünnettir diye biliyorum. 3 aylıkken ve 6 aylıkken iki kez kazıttım. annem benim saçımı 1 yaşa gelene kadar her ay kazıtmış.
AgentMom Elne_ 5 aylıktı kazıdık. Arkalar tamamen dökülmüştü, önlerde bazı yerlerde var bazı yerde yoktu. Bizde kazıdık.
Amine2535 Kızım 2 aylıktı saçları doğum yaptigimda çok fazlaydı zaten 2 aylık olunca hemen kestirdim kızım öyle bı rahatladı ki bence yaşı küçükse hiç kestirmediyseniz 1 defa kestirin
Elne_ Esra_Deva gür mü peki benim kızımın saçıda öyle önleri yok arkalarıda yeni yeni geliyor 1 yaşına yeni girdi
Linaypel AgentMom bende 7 aylık baktım döküleceği yok saçın ve çol kötü geliyordu kazıttık ama şimdi yavaştan çıkıyor ama şakaklarında belirli yerlerinde yok saç çıkar mı acaba çok canımı sıktı
Esra_Deva Elne_ aaaa ne saç var denilmiyor ama gayet iyi ve normal bana göre. Biraz da genetik tabii. Benim de saçım gür değildir. Ancak kazıtmanın gürleştirdiğine dair bir kanıt bildiğim kadarıyla yok
Minikminik Elne_ ilk kızımın saçı çok azdı kazıttım hiçbir değişiklik olmadı uzadı hala az 2. Doğumumu yaptım ve bu sefer kazıtmayı düşünmüyorum😇
AgentMom Linaypel badem yağı ve Hindistan cevizi yağı sürdüm. Çıkıyor merak etme. Bol bol nemlendir. Şakaklar terlediği için daha çabuk çıkıyor o yüzden nemli tut