happy_anne Kızım çok kötü ağlıyor ağlamamaktan emdiremiyorum napabillirim fitil yada şurup vereyim mi acil yazarmısınız ateş yok ama
Minikdefneemmmm happy_anne calpol var ise hemşirenize danısarak verin ağrı kesici özelliği de var ve ası yerlerini ellemeyin çok gecms olsun 😔
Nereleregidem happy_anne hemşire huzursuzlanirsa bir çay kaşığı calpol verebilirsin demişti. Siz yine de danışın da
Mavikelebek54 happy_anne hemde çok yapıyo huzursuzluk 2 güne geçmişti bizim çok geçmiş olsun calpol verin bence ağrısı varsa dindirir
Mihrakus_ Ay benim kızım da aşıdan sona aşırı huzursuz olmuştu çok ağladı. Sonra ateşi çıktı akşama doğru calpol verdim soğuk uygulama yaptım sakinledi ateşi düşünce. Çok zor gerçekten Allah yardımcınız olsun
happy_anne Çok sağolun hemşireye sormadım oda bişey demedi 2. Ay aşısında söylemişti calpol verdim bir çay kaşığı rahatladı biraz