Kasev Sabah 8de sünnet olduk eve geldiğimizden beri hıçkırma sesi gibi iç çekiyor birden. Bu neden olur normal midir geçici midir? Korktuğu için falan mı oluyor
Mukaddertoklu Kasev Geçmiş olsun öncelikle. Bebeğiniz kaç yaşında veya kaç aylık? Yaşında değilse kağıt bardak kapamayı öneriyorlar.
Eylul05 Kasev evet ilk gün normal yarasına bişey değdirmemeye çalış sünnet külodu felan giydir yada pipisine karton bardak koy hiç bişeye temas etmesin
Eylul05 Kasev aaa kuru kuru bezi mi kapatıyorsun ondan ağlıyor emin ol bardak koysan veya sünnnet külodu giydirsen hiç ağlamaz benim yavrum tek bi kere ağladı oda bandazı düştüğünde bezi değdi de ağladı çiş yaptığında hiç ağlamadı çıplak bırakmıştım çünkü hep sonra sünnet külodu giydirdim öyle 2 günde iyileşti
Sermincev Kasev bezine pipinin değdiği kısıma bolca vazelin sür öyle kapat, bez değdikçe canı yanıyordur, eğer bebeğin dönüyorsa karton bardak sıkıntı olur ama dönmüyorsa bardak koy derim 🙏🏻