Defneee06 inşaAllah canım benim kızım da 4 buçuk aylık onda da var biraz yapışıklık dedi doktor krem yazdı estradiol dü sanırım adı bende baya araştırdım bu doktorun yazısını da görünce dedim biraz ayaklansın emeklemeye falan başlasın açılırsa gerek kalmaz diye düşündüm bakalım takipteyim