Bebelac kullananlar memnun musunuz acaba? Ben aptamil kullanıyorum ama fiyatları baya arttı. 1 yaşından sonra bebelac mı denesem diye düşünüyorum mamayı kesmek istemiyorum çünkü. Şuan 10 aylığız. Kullanan anneler bebeğinizde gaz kabızlık yaptı mı? Doyuruyor mu? Kilo alımı nasıl bebeklerinizin? Bana yardımcı olursanız sevinirim.