Betul-08 benim kızımda öyleydi inanın artık oturup bende ağlıyordum çoğunlukla. Sonra etrafını keşfetmeye ne zaman ki başladı emeklemeye başladı yavaş yavaş geçti. Şimdi 14 aylık olacak çok şükür baya baya azaldı üzerimden yük tamamen gitti diyebilirim yürüdüğü için. Her ay bir önceki aydan daha iyi olacak ama emin olun bende hep olumsuz düşünüyordum, düzene girdi