Kızlar bebeğime kan tahlili yaptırdım karaciğer enzimi çıkmış ama dusukmus bu durumu yaşayan varmı hamilelikte bende de çıkmıştı benimde düşüktu tedavisi varmı nasıl geçer bu durum 3 hafta sonra gel dedi doktor yüksek çıksaydı hemen müdahale edicekti sanirim