Hkubraaa Selamlar ek gıdaya gectik bu ay tadimlara başlıyoruz.. süreç nasıl oluyor sizlerde.yogurt ile 3 gün kuai a göre başlamayı düşünüyorum..tavsiyeler varmidir
zeyderler Hkubraaa valla bugün 5 aylık oldu kızım bugün ilk tadımı yoğurt ile yaptık. Activianın yoğurdu ile mayaladım ve verdim. Mamadan 1.5 saat sonra verdim. 17.30 da elma verecem süzgeçte o şekilde 3 gün elma ve yoğurt olarak gidecem
Elisamomceren Hkubraaa bizde başladık havuç ile başladım ben sebzelerle bakalım nasıl olcak heyecanlı 🥰
Anwar Merhaba biz 5 aylık doktor tavsiyesi ile başladık yoğurt ve meyve ile erken başladık çünkü yemeğe hazırdı oturtabiliyordu şişe örnek olsun diye doktorun verdiği liste bu
15042022 Merhaba bizde tadımlara başlayacağız ama merak ettiğim tadım günde 1 öğün olarak mı ilerliyor