Merhaba sevgili anneler, sizlere bişey sorucaktım. Şimdi 3 ay önce doğum yaptım geçen ay 27 de hastalandım. Uygulamaya göre bu ay 25 de olmam gerekiyordu. Bir aydan bakarsam 27 de filan dedim hala olmadım. Her hangi bir şüphe yada risk edici bişey yok. Adet olup kesilen varmı aranızda ? Hamile olma olasılığı varmı ? Ay resmen çıldırıyorum 😔🤔