Esra_Deva benim gezmediğim cildiye kalmamıştı bekarken evlenirken yüzüm okadar sivilceydi ki, evlendikten sonra bi gün arkadaşım dedi gel bi cilt bakımına gidelim diye iyi dedim gittim,kadın baktı cildime lekeler ve sivilceler var sana 3 seans dermapen 6 seans cilt bakımı yapalım bak gör nasıl güzel oluyorsun dedi. Tamam dedim bakalım nasıl olucak, hiç aksatmadan gittim ayda 1 gel dedi. Şuan ona hep dua ediyorum cildimde ne bir sivilce ne bir leke. Dermapen yaparken iğneyle pıt pıt batırıp belli yerleri kanatıyorlar. Yüzümdeki kirli kan gitti ve cildim yenilendi diye düşünüyorum. Hiç bi krem hiç bi ilaç işe yaramıyor okadar param gitti boş yere