Sevgılı anneler gogus uçlarımda yaralar var emzırmekten korkar oldum resmen travma gıbı olmaya basladı.. lansınoh krem fılan ıse yaramadı. Gumus kapakları duydum fıyatları pahalı fakat işe yarıyorsa kesın alıcam cunku dayanamıyorum acısına. Cocugum emsın dıye de acıdan aglaya aglaya emzırıyorum. Bu guzel anları böyle hatırlamak ıstemıyorum.. benım durumumda olan var mı gumus kapak kullanıp yarası zaten olanda etkı ettı mı gecırdımı? Kımı dogumdan once kullanmaya başlamıs etkısını oyle gormus. Benım yaralarım var yara oluşumundan sonra kullanmak etkısını göstertır mı? Lutfen yardımcı olun gozum yaslı yazıyorum bunu.. gumus kapak kullandıktan sonra yaraları gecıp hıc sızısı olmadan emzıren var mı