Dorukcugummm Merhaba,eğer bal tadımı yaptıysanız bal,sarımsak ve limon kürünü yapabilirsiniz.Gercekten cok faydasini gördüm.Geçmiş olsun🌸
mysa2 bisenakillisinzaten öksürük için bi tatlı kaşığı pekmekze keçiboynuzu olur birkaç damla limon sık ver rahatlatır
Dorukcugummm bisenakillisinzaten ben öksürük icin bisolnatur kullanıyorum ve çok memnunum.2-3 sefer icirmeye hemen etki ediyor ama bebeginizin icindekilere karşı bir alerjisi varsa kullanmayın.İcerigini bir okuyun derim☺️