Elnr Merhabalar 3 günlük bir anneyim sezeryan ile doğum yaptım bugün göğüslerim çok fazla sert ve ağrılı çok sık emzirmeye çalışıyorum ,duş almam için daha bir kaç gün daha var başka nasıl rahatlatabiliriz baya zorluyor 🥹
Melis2015 Elnr duş almak için gün mü verdiler size bana 2.gün saldırdılar ilk gün hastsnede duş almak istemedim evime geçtim duş aldım göğsünüzü sagmayi deneyin mastıt olmasin
Mtm Elnr merhaba öncelikle hayırlı olsun sağlıkla bebeğinizi büyütün inşallah benimde bir gogsumde olmuştu yurusem bile canım yanıyor elimle tutarak yürüyordum ben sürekli sıcak uyguladım göğsumu iyice satmıştım kantaron yağı da sürmüştüm ama en çok ısı ve emzirme inşallah geçer ☺️
Aslihan95 Elnr düzenli sağım yapın. Bebeğiniz tamamını içiyorsa mutlaka göğsünüzü boşaltın. Ben usene usene elle sağmayi öğrendim.
Elnr Mtm evet kollarımı bile indiremiyorum açıkçası tampon yapıp bebeğe biberon vermek de istemiyorum ama bebeğim de henüz emmede de çok iyi değil sıcak su torbası ile gezşyorum Umarım faydası olur bana da 😔
Karaduman54 Sıcak havlu uygulayın birde güzelce masaj yapıp sütünüzü akıtın biraz bir yere rahatlatacaktır sizi
Elnr Aslihan95 elle de çok acıyor ya nasıl dayandınız maşallah benim canım da kıymetli galiba biraz 😬
Melis2015 Elnr doktordan doktora farkediyor demek ki bana güzelce duşunu al sonra dikişli yerini güzelce kurula pansuman yap demislerdi