Çocuğum az önce prize fişi takmaya çalişmiş ben yanında değildim şanter attı ve onun ağlama sesi geldi yanına gittiğimde çok korkmuştu normalde kapatırım prizleri bu sabah eşim açık bırakmış benim de haberim yoktu işten geldim çok korkuyorum önemli bi şey yoktur inşallah var mı sizin bir fikriniz tecrübesi olan var mı