secilertu Bebeğim 6 ay 25 günlük. Ek gıdaya başladık tadımlar yapıyoruz. Lifli gıdalara dikkat ederek vermeye çalışıyorum ama kabızlıkla başımız dertte 😔 ıkınıyor zorluyor ama ya çok minicik yapabiliyor ya da hiç yapamıyor 😢 acaba ne zaman doktora gidilmeli ? Onun halini gördükçe ben kötü oluyorum tecrübelerinizi paylaşırsanız çok sevinirim