Merhaba arkadaşlar kızım 4 aylık meme bıraktı mamayııda uykuda alıyordu şimdi onuda almıyor alıstırma bardağı denedim cok çeşitli biberon denedim almadı kaşık biberonla versem olur mu bebeği büyük olupda kasık biberon kullanan var mı cok acil yardım edin lütfen