Minnikkiz Kızlar 3 aylık bebeğim zaman zaman sürekli hassasiyet yaşıyorum göğüs uçlarımda ama bu olmamıştı baya kan topladı ve kanadı bugün artık 😔 ne yapmam lazım lansinoh un kremini sürüyorum ama yani ne zamana toparlar emzirmeye devam etmeli miyim?😔