Metehan09 ben tam 6 aylıktı yaptırdım. Bebeğim normal bebeklerden daha hareketli olduğu için zorlanmıştım. Hep keşke yenidoğan yaptırsaydım diye pişmanlık duydum ama yeni yeni araştırdıklarımdan öğreniyorum ki bebeklik döneminde yanlış sünnet yapılması çok yaygın. Derinin fazla kesilmesi ya da az kesilmesi (hesap edilememesi) ilerde ereksiyonda derinin kavuşmamasına, cinsel haz duymamaya ve penisin bir kısmında hissizliğe neden olabiliyormuş. Büyüdükçe daha zor ama Allah korusun tekrar sünnet olmak zorunda olma ihtimalini ortadan kaldırmış olurdum.
Öte yandan bebeğimde sünnet derisi yapışıklığı varmış. Sünnet eden doktor iyi ki getirmişsiniz deri çok yapışmış daha çok yapışırdı dedi ama meğerse yapışık olan deri 7-8 yaşında ayrılıyormuş boşa acı çekti yavrum