seymaden cinarinannesi2707 bizimde öyleydi sudo kullanıyorduk doktorumuzun önerisiyle ReCream aldık. Çok şükür kızarıklık kalmadıı 🙏 tavsiye ederiz
Poyraz48 cinarinannesi2707 kızarıklığın sebebi yediğiniz bir yiyecek olabilir mi? Önce kaynağı bulmak gerek. Bu süreçte de pişik kremi ile tabiki rahatlatmak önemli bebeği
Poyraz48 cinarinannesi2707 kaçak durum yoktur umarım. Bazen farkında olmuyor anneler. Yediklerinizi gözden geçirmek gerek
cinarinannesi2707 Poyraz48 Geçen haftaya kadar arpa şehriye ve makarna yiyordum maalesef. Bu kaçak durumları da çok sıkıntı herseyde olabiliyor