Ne yapacağımı şaşırdım artık hem sağlık ocağındaki hem hastanedeki doktor 4 aylık bir bebeğin beslenme arasında 4 saat olması lazım diye kızıyor , aynı şekilde bir yere gittiğim zaman niye bu kadar sık veriyorsun diye kınıyorlar resmen. Maşallah bebeğim yeni kilo almaya başladı ayına göre kilosu düştükten gidiyor zaten zayıf doğdu. Olması gereken 4 saat ama benim bebeğim 2 saat dolmadan ağlamaya başlıyor ve eğer vermezsem morarıp katılıyor ben ne yapayım yani tamam diyorum ağlatmıyım veriyim bu sefer saat başı saat başı verirsem yarım saate kadar düşürüyor arayı dalga geçer gibi azıcık içip bırakıyor sonra tekrar istiyor. Sizce bu yaptığı alışkanlıktan mı mama tok tutar diye biliyorum ama, eğer alışkanlıktansa nasıl bu kadar ağlamadan bıraktırabilirim bu alışkanlığını