Momsbabyy Kızlar idrarımda kan var ve sancılı ağrılı, bu durumu yaşayan başına gelen var mı sebebi nedir? Kadın hastalıklarına randevu bulamadım maalesef acile gideceğim ama önden sizden bilgi almak istedim başına gelen varsa ?
Venusum Momsbabyy yüksek ihtimal idraryolu enfeksyinu .aynisini yasadm cokta agrm vardi cok yuksek cikti hatta kanıma bile bulasti
Momsbabyy MelisaGoktugMommy Hiç böyle olmamıştım çok kötü bu sefer daha önce de oluyordu ama bu kadar olmuyordu
Momsbabyy Venusum Ya ciddi misiniz çok korktum şuan akşam acile gideyim en iyisi polikinliğe sıra asla yok
yumurtam Momsbabyy çok geçmiş olsun, enfeksiyon, taş birçok sebebi olabilir. Muayene ve tahlil yapmadan birşey denilemez, biran önce bir doktora başvurun
Gizemlim Momsbabyy hamileyken basima geldi canim idrar yolu enfeksiyonu kaynakli dendi. Antibiyotik kullanmistim (tek kullanimlik suda eriyen) mutlaka doktora gidin dahada ilerlemesin belki baska bir problemden kaynaklidir
Momsbabyy Gizemlim Umarım sadece enfeksiyondur, Farklı bişeyden olacağını düşünmemiştim umarım yoktur 🙏🏻🥹
MelisaGoktugMommy Momsbabyy cok agir geciyor canim ilaclarla duzeliyor bol su ic yogurt tuket birdr cok gecmis olsun
Eylul05 Momsbabyy idrar tahlili yaparlar zaten onada doktor bakar olmadı aile hekimine de gösterirsin o sonucu sıkıntı yok önemli olan tahlil yaptırabilmek
Venusum Momsbabyy bnde acile gitmiştim ilk gittiğimde de idrar werdm ama baktıklarını düşünmüyorum cubku sonuc negatifti gönderdiler agrim ve kan wardi yine gittim cok yiksek cikto .antbytk basldm emziremdm sütümü sagop attm tam o gecti derken hop ates bulanti halsizlik yine acile gittim bu kez crp yüksek ya covidsi yada kana gecmis dedi covid negatif ciktk şükür
Momsbabyy Gizemlim Aşırı yüksek enfeksiyonum varmış maalesef, birde şekerden şüphelendi anlamadık🤦🏻♀️
Momsbabyy Venusum Bende de çok yüksek enfeksiyon çıktı birde şekerden şüphelendi dahiliyeye gidip kanlarıma baktırmamı söyledi
Momsbabyy MelisaGoktugMommy Gittim tahlil yaptılar aşırı yüksek enfeksiyon çıktı birde şekerden şüphelendiler yarın dahiliyeye gideceğim umarım bişey yoktur 🙏🏻