birmelekannesi0 biz çocuk alerji ve immunoloji doktoruna gittik. Test yapıldı alerjilerin belirli sınıfları var neocate son derece ağır bir mama vanilya vs katarak kabul edebilir. Biz başlangıç seviyesinde olduğu için belirli bir süre aptamil prosyneo kullandık ama özel bir mama rapor olmuyor. Bir iki aydır da aptamilin kendisine geçtik. Bir çocuk alerji uzmanı ile konuşmamızı öneririm yada doktorunuza daha hafif bir mama yazmasını isteyin evolvia markasının maması var alerji için