Sevo97 Bayanlar dün akşam bebeği uyuttup tv izliyordum 2 aylık bianda çığlık atarak iç çeke çeke ağlamaya başldı bende ilk defa öyle ağladığını duydum ve çok korktum kucağıma aldım sustu uyudu babannemde korkuttular heralde çoçuğu dedi bugun yine arabada uyudu yine aynı şekilde irkilerek uyandı ve yine öyle ağlamaya başladı başına gelen var mı
Deletedmom090 Gazda olabilir gerçekten korkutmuşlarda olabilir. Benim bebeğimin beşiğinde doğdu doğalı hep kuran var çok şükür yaşamadıkta bi şey. Okuyup yatırın sizde beşikte kuran saklamayıda deneyin derim şu çok küçük cep kuranlarından
Cnmkzm Gaz olabilir bir kere benim kıZımda aynı oldu ağlaya ağlaya pırtlattı sonra banyo yaptırdım rahatladı geri uyudu
gulsahtutlu Bizde de iki gündür irkilerek uyanıyor ve sonra çığlık çığlığa ağlıyor. 2 ay8 günlük benimki de. Yarın doktora götürücem ne yapacağımı bilemedim bende
Sevo97 gulsahtutlu bende çom korktum uyutuyorum yatırıyorum bianda nefesi kesiliyo gibi sesler çıkarıp çığlık çığlıpa ağlıyo
Sevo97 Mucizebebek inanın bende dün başladı bugun 2 kere yaptı uyuttum ikisinde de sanki nefesi kesiliyo gibi yapıyo sonradan çığlık atarak ağlıyo
Gamzemert Bizim 6 aylıkken 3 kere filan oldu. Uyanmadan kafasını filan tutmadan ağlıyordu 🤦♀️ 5 dk içinde filan uyuyabilmiştik.
Aycamuss Bende oğlumu ayağımda sallarken çığlık atarak uyanmıştı gezdirdim durmadı salladım yok bir türlü baş edemedim gaz ilacı verdim bir genirdi rahatladı
aysnr_shn_krcm Sırt üstü yatırıyorsanız irkilip korkup ağlıyordur. Benim oğlumuda ne zaman sırt üstü yatırsam aynısı oluyor.