Busraaslan Odamız gece 22-23 derece oluyor ama göğüsü sırtı soğuk oluyor çok dönerek yattığı için üzerini örtemiyoruz kullananlardan tavsiye alabilir miyim kış için kullanabileceğim bir uyku tulumu
Arden_ Bizde dün kullanmaya başladık defactonun 1.6 tog uyku tulumunu almıştım dün duş aldırınca bebeğime giydireyim dedim gece boyu takip ettim sıcacıktı ne terledi ne soğuk oldu memnun kaldım ben