Kızlar biz 5 bucuk aylıktan beri ek gıda reddi yasıyoruz 5.dişi patladı süt alerjisi vardı zamanla onuda astık ama bir türlü ek gıdaya alıstıramadım napsam olmuyor kilosu iyi sadece emiyor ama artık yemesi lazım değil mi sizler nasıl aştınız bu durumu?