ahmet_muaz2525 Merhaba aannelr 2 aylık bebeğim var dün acilden gittik çok ateşi vardı doktor largopen ve fitil yazdı ama largopen nasıl Bi antibiyotik Bi bilgim yok kullanan veya bilenler bana yardımcı olur musunuz zararı varmı acaba
Sheker06 ahmet_muaz2525 biz kullandık kızıma suyla karıştırılıp veriliyor. Doktorunuzun söylediği miktarda veriyorsunuz.
Gulnihalazat38 Dün doktor bizede verdi kaynatılmış soğumuş suyu çizgisine kadar doldurup çalkalıyorsun sonra buzdolabında duruyor son kullanma tarihine iyice bak 1 çay kaşığı vericeksin