ozgeolmez25 bebeğin alması gerekn kiloyu almış bence ondan durmuş tekrardan baslar bi süre sonra benim bebeğim 2300 doğdu 2000 e düştü 4. Ayında 6500 dü her ay 1000 gramdan fazla aldı 6. Ayında 7500 dü 2 ayda ancak 1000 gram aldı yani yavaşlaması normal ve zayıf değil bence 6 ayda doğum kilosunu 2 ye katlaması lazım