Celen22 Arkadaşlar bebeğim 7 aylık ve gece 2 kez emmek için uyanıyordu ama 6 ve 7 aylık olduğundan beri her yarım saatte ağlayarak uyanıyor ve sıklıkla yüz üstü dönüp ağlıyor başına gelen var mı acaba ?
gamze2008 Celen22 2 yaşında hala gece uyanıyor iki üç kere emzirmeyide bıraktım neden uyanıyor bilmiyorum sizin bebeğiniz daha cok kücük uyanması normal bence belki gaz oluyordur doymuyordur büyüdüğü için ama normal bence