KubraResul
Bebeğim 42 günlük.
Lohusalığımın başında kabızlık sorunu yaşamayayım diye bol bol şeftalı yedim ögünde 2 şer tane😢
Bu da bebeğime dokunda anlamamız geç oldu tabi. Bir gaz sancısı ile tüm gün ağlama krizleri yaşadık.
Demem o ki gün içinde yediklerinizi kontrol edin ve her öğünde kimyon tüketmeye özen gösterin. Anneden bebeğe gaz yapacak bir durum olabilir..