Bugün itibariyle 17 aydır süt sağiyorum. Kizim mememi hiç tutmadı .calistigim için öğlen sağımı bıraktım günde 2 kez sağıyorum .sabah
ve akşam .artık sağımı bırakmak istiyorum ama bir yandan da vicdanen çok üzülüyorum 🥲 annelik ne zor is.sagimi bırakma konusunda bana yardımcı olur musunuz