Kızlar kızım 3 yaşında 5 günce 3-4 saat ateşi oldu sonra bir daha çıkmadı burnu akmaya başladı dün kuru öksürüğü vardı hastaneye gittik ciğerleri dinlendi temiz kanlar temiz çıktı ama bugün balgamlı öksürüyor doktor sadece prospan vermişti bir de burun spreyi ama korkuyorum şimdi burun akıntısı da devam ediyor şeffaf ama ciğere falan inecek zatürre olacak diye ödüm kopuyor yarın kontrolü var