Selam kızlar 2 ay 9 günlük kızım var. Lohusalığımı çok ağır geçirdim hala da devam ediyor. Şuan sürekli bebeğime bişey olacak diye korkuyorum psikologa gittim 2 seans ama iyi gelmedi bana. Aşırı sinir var üzerimde hiç bişeye tahammülüm yok ağlamam istiyorum sürekli sanki herşeyden bıkmış bir haldeyim. Eşim destek oluyor ama bendeki ruh hali düzelmiyor. Psikiyatriye gidip ilaç kullanmamak için direndim ama sanırım gideceğim ilaç kullananlar memnun mu düzelme oluyor mu bilgi verir misiniz