kirmizibalikgolde canım öncelikle sakin olmalısın, sabırlı olmalısın, yemeyen bir çocuğa sahip bir anne olarak o kadar iyi anlıyorum ki seni. Ama biz istersek kendimizi parçalayalım inan ki olmayınca olmuyor. Benim oğlum şuan 26 aylık, 13 aylıkken mamayı da bıraktı. Beni emiyor ama sütüm yok denecek kadar az göğüslerim boş. Ve çocuğum bana acıktım diyip beni mutfağa götürüyor ve hiçbirşey yemiyor. Hiç mi sevdiği birşey olmaz dimi. Bütün gün aç abartmıyorum. Ve zorla olmayacağını anladım bu işin. Asla ikilemiyorum çünkü işe yaramıyor. Israr edince veya sinirlenince hiçbişey değişmiyor aksine çocuk daha da uzaklaşır. Zamana bırak lütfen. Çok şükür mama içiyormuş onu da istemeseydi eğer daha kötü değil mi? Elbet yiyecekler sabırla bekliyorum ben. 🤷🏻♀️