Benim ehliyetim yoktu. Haziranda aldım . Ama muhteşem bir şey araba kullanmak. Dünyada en etkili stres atma aktivitesi bence 😂. Caddelerde tonlarca kadın araba sürüyor. Kamyon, servis süren kadınları bile gördüm iyice gururlandım. Biz kadınların başarmak isteyince başaramayacağı şey yok. Yeter ki kendimize güvenip isteyelim.
Öncelikle caddeler dışında tali yollarda, pekiştirme yap. Bi iki hafta kullandıktan sonra rahatça trafiğe çıkarsın. Güven kendine 🥰