Mehtap-37 benimkide iki aylık ne sabah uyuyor ne gece sürekli ağlıyor sürekli huzursuz bunaldım bende ya sabır çekiyorum gaz sıkıntımız var mamadan oluyor sütüm yok veremiyorum mama Aptamil kullanıyorum değiştireceğim diyorlar tüm mamalar aynı gaz yapıyor geneli ayniymis