Hanımlar merhaba sizlere bi sorum olacaktı adetim 10 gün gecikti test yaptım negatif çıktı eşimle korunuyoruz ve 1 aydır ki doğru düzgün ilişkimiz de olmadı ve adet düzensizliği yaklaşık 3-4 aydır ki hep gecikiyor benim bunun için ne yapabilirim. Kadın doğuma gittim yumurtalıklarimda ne miyom ne de kist yok sadece idrar yolu enfeksiyonu çıktı, bundan dolayı gecikme olabilir mi. Bh konu hakkında yardımlarınızı bekliyorum..