Nihalalp R.o.c.s diş macununu kullanıyorum ıhlamurlu olanını, gayet de iyi. Hem çok şekerli bir tadı kokusu olmadığı için zorla yutmaya çalışmıyor hem de 0-3 yaş bebekler için . Araştırmanızı öneririm. Diş fırçamız da aynı markaydı ama banyoda yere düştü, bende şok marketen öylesine bir çocuk fırçası aldım. İdare ediyor . Zaten genelde öyle rahat durmuyorlar fırçalanırlanırken😄Bebeğim 22 aylık