Benimdunyamm migrostan agliyodum ben bebeğin içeceği kadarını biberona dokuyosun fazla dökme kalanını vermeyin yaziyo üstünde açtıktan sonra 24 saat içinde bitirilmesi gerekiyo. Valla çok rahat hazır mama bazen dışarı çıkarken aliyodum ne su ne toz mama hiç ugrasmiyosun mis gibi