bugun tam 3 ayligiz kolik bir bebek gündüz uykusu yok denecek kadar az. ne yazık ki akşam 10 civarı memede uykuya dalabiliyor. 5 saat deliksiz uyuduktan sonra her saat başı uyanıp emip uyuyor sabah 9 a kadar ilk uyandiginda besliyorum ama 2. uyandiginda emzik yada kalkıp geçinmeye çalışıyorum ama yemiyor ne yazık ki memeyi illa ağzına alacak bir iki emip bırakacak yada tekrar dalana kadar emecek. gece 4 den sonra bana uyku haram o yüzden 10 da bende yatmak zorunda kalıyorum bu sefer eşim ev hersey kalıyor. Bu şekilde olan var mi bu düzensizlik sizce gündüz uykulari yüzünden mi yoksa memede uyuduğu için mi ama dün eşim gezerek uyuttu yine uyandi kolik sancılarını dindirmek için mecbur meme istiyor .