Merhabalar 4 ay 8 günlük bebeğim var memurum . İzinlerim ve raporlarım bitti İşe başlamak zorundayım. Bebeğim sadece anne sütü alıyor . Biberon istemiyor o yüzden sütü sağıp veremiyorum , mama denedik onu da almıyor . İşe başlayınca çok zorlanacam . Ek gıdaya başlamaktan başka çarem yok
Bu aylarda verebileceğim ek gıda öneriniz var mı ? Çaresiz kaldım lütfen yardım edin 😒