yusufum- benim oglumm 18 aylık neredeyse sadece mamayla besneşyor. Ek gıda reddi var. Gece 2 kez kalkıp içip uyuyor.
Bir arkadasımın bebegi 13 aylık, o ogluna mama yerine devam sütü içiriyor. Gece uyandığında da aynı şekilde.
Eger sizin bebeginiz gündüzleri güzelce yiyorsa gece acıktıgı için değil alışkanlıktan kalkıp içmek istiyor olabilir. Şöyle deneyebilirsiniz; gece uyandığında su verin. Eger içip hala mama arıyorsa mesela 120 cc suyun içine 90 cc lik mama koyun, bunu giderek azaltabilirsiniz. En son sadece suya dönersiniz. Bu onu idare ediyorsa zaten acıkmadıgını anlarsınız. Gündüzleri de oyalayarak geçiştirmeyi deneyebilirsiniz. Ama hala mama istiyorsa devam sütüne alıştırmayın deneyebilirsiniz.