Arkadaşlar doktorun çok ciddi mama reddi yaşadığımız için ufaktan ek gıdalara başla dedi. 4 aylık oldu kızım. Muhallebi de verebilirsin dedi. Bi liste verdi ama pek anlayamadım. Muhallebili nasıl yapabilirim. Sebzeleri nasıl vereyim? Mamayı ne kadar vermeliyim? Tecrübeli anneler yardımcı olur musunuz❤️ Sizi seviyore