Guly ben de 3 aylıkken bıraktım babannesine. Babanne de en son 30 yıl önce eşimi büyütmüş başka bebek görmemiş o yüzden tecrübesizdi haliyle ama son haftalarda birlikte kaldık mama hazırlama, uyutma, ilk yardım gibi hayati konuları gösterdim. Zaten öyle çok seviyor ki bebeğime zarar geleceğini hiç düşünmedim. Allah razı olsun her adımını mesaj attı aradı vs bu şekilde içim rahatça çalışabildim.