KubrAden Merhaba, benim oğlumda 2 yaşına girecek. 20,5 kilo boyu da 1 metreyi geçti. Ama doğduğundan beri hep öndeydi. 1 yaşında alınan kan tahlillerine doktorumuz hormon testlerini, şekeri, tiroit tahlillerini de istedi. Çok şükür bi şey çıkmadı. Babası çok iri bende fena sayılmam doktorumuz genetik dedi. Hiç ekmek vermiyorum pilav çok nadir yiyor. Yani sağlıklı beslemeye dikkat ediyorum