ParsBebek Hanımlar sezeryan olalı 1 hafta olacak bugün dikiş yerimin üstünde şişme farkettim sizde de oldu mu normal mi acaba kontrolum pazartesi günü merak ettim
ayseealyaa ParsBebek kız ben ımde 9 gun oldu ben dokunamıyrm bıle goremıyorum bıle sen nasıl farkettın
ElvinAda ParsBebek benimki de biraz şişmişti sma geçti doktor akma svilma şiddetli ağrılar duyarsan gel demişti. Anestezi de şişlik yapıyor e orası da yara sonuçta ama aklımda kalmasın hit istersen
Balogluum ParsBebek böyle birden iğne giriyor gibi sivri batmalar hissediyorsan iltihap vardır benim oldu antibiyotik kullandım 2 güne kurudu
ParsBebek ElvinAda ağrı akıntı yok şimdilik kontrole kadar değişiklik olursa giderim olmadı ya teşekkürler 💕
Betul-08 ParsBebek bebeğini kaldırırken dikkat et canım karnına ağırlık verme o yüzden oluyor benim oldu doktor o yüzden dedi