Seda5431 Sütüm kesildi çocuğum göğsümü tutmuyordu birkaçtır tutacak mı diye göğsüme tuttum emdi birşey gelmeyince tabi sinirlendi böyle emdirsem sütüm geri gelir mi yaşıyan var mj 🤔
mom0989 Seda5431 sağ canım o emsin sonra sen sağ 3 saatte bir sağabilirsin. Sağdıkça uyarırsın sütünü canım
MehmetAli Seda5431 sagmayi dene olmazsa buyuk bir bebegi emzir ozaman geliyor kardesimin bebegini emzirmistim bende gelmisti onlar daha kuvvetli cekiyorlar buyudukce
Alp35 Seda5431 evet gelir canım ben bizzat getırdım inat ede ede vazgecmesım mama verdım bos bos emzırdım ve suan mama kullanmıyorm o derece
kubra42 Benimde dolu dolu gelen durum 2 gündür damla damla geliyor saginca 25-30 çıkıyor artsın diye hem bebeğe veriyorum hem sagiyorum ama henüz bı ilerleme yok
Zeynepecrinannesi kubra42 boş gögüste daha çok süt üretilir Bi süre sonra gögüsler terbiye olup bebege yeteri kadar süt üretmeye başlıyor merak etmeyin, sagdıgmız çekim gücüyle bebegin cekim gücü cok farklı..
Seda5431 Alp35 hadi canım ay valla bunu yaşıyan birinden duyduğuma çokkk mutlu oldum şimdi nasıl peki sadece seni mi emiyor canım kaç aylıksınız
Seda5431 Alp35 peki nasıl başardın canım biraz anlatsan nasıl yaptın benimki göğsüme yaklaşmıyordu bugün göğsümü verdim acıkınca emdi şok oldum her acıktığında verim mi
Alp35 Seda5431 aglamasını bekleme az az ver bı saatte bı ver bagırınca ınat yapıp almayabılır ve hafıf cok az ama recel yada sekerlı su sür alısır hemen
Dilektrkrr Aynı şekilde benımde bir göğsümden sut kesildi canım sağıyorum geceleri uyandığında ilk o göğsümü veriyorum tekrar az da olsa gelmeye başladı
Seda5431 Gokbayes2018 farkındaysan gelen varmış neden pat diye böyle ön yargıyla cevap verirsiniz ki bi umuttur soruyorum sütüm kesildiğinden beri deniyorum göğsüme yaklaşmayan çocuğum emdi gelen Kişiler varmış insan dahada hevesleniyor ama hemen 1 aydır emzirmeyenin sütü gelirmiymiş
Kdrye Seda5431 bana kendisi için sormuş gibi geldi sen yanlış anladın sanırım 😊 benimde sağ göğsümü emmiyor bende sağarak veriyorum 🤷🏻♀️
Gokbayes2018 Seda5431 kafayı yediniz herhalde, kendınıze gelin. Ben gercekten ciddi bir soru sordum. Kendimde yasadıgım bır durumu sordum. Siz ne anlayıp ne cevap verdınız.