Merhaba benim gribim kızıma geçti. Önce ateşi vardı çok ddğil ama. O geçti yerini öksürüğe bıraktı ve burun akıntısına. Doktorum zatiden verdi. Okudum iyi diyen de var çok yan etki etti diyen de var. Burnunda tıkanıklık serum fizyolojik ile geçmiyor çekiyorum öksürük de azaldı sayılır geceleri tıkalı burun. İle hali ile uyumuyor damlayı nasıl kullandınız yan etki neler olsu?