meleginannesiyim Kızlar adetim 3 gün gecikti kan verdiğimde sonuc %100 cıkar değil mi hamile cıkmazsam 10 gün sonra falan hamile cıkma durumum olmaz yani dimi yanılma falan delicem imdat
Sayka meleginannesiyim çıkar. Ben de daha bigün geçmeden çıktı kanda. Ağrılarım vardı ben genelde enfeksiyon olurum o durumdan gittim hamile çıktım.
Haziran98 meleginannesiyim adetime 1gun kala vermiştim kan çıkmamıştı 3 gün sonra test yaptığım da çok silik bir çizgiyle öğrenmiştm yani geç döllenme ise çıkmaya bilir