Minikkusuumm Aklınıza gelebilecek herşeyi yer hiç birşeyi irdemez kusmaz ögürmez ama gel gelelim ki ayakta gezerek yemek yediriyorum ve yemeklerin hiçbirini taneli yiyemiyo taneli yese bile yoğurtla karıştırmadan yemiyo ama patlamış mısır ekmek çekirdek kraker bunları eline alıp yer sabahları yumurta yapıyorum mesela boş yiyemiyor illa kulamac gibi kıvamlı olucak ya yoğurtla ya sütle karıştırıyorum sizce normal mi büyüdükçe duzelirmi çünkü bı turlu alistiramadim taneli yemeye
elifilyas2208 Minikkusuumm maesef bnm kızımda yemek çok seciyo ve sulu yemekleri yoyo çorba yani dediginiz gibi diğerlerini yoğurtla yiyo artık bende 1 haftadır kendi haline biraktim ya yoruldum dediğiniz gibi oturmuyo oturamiyo ya çok hareketli kendimi yipratmaya başladım bu sefer öğün. Aralaini uzatiyom eline atstrmalik veriyim meyve felan yerse yer diyom valla da
Minikkusuumm Bircaykoyicelim hiçbir şekilde yemiyor ne mama sandalyesi nede yere oturup 1 lokma dahi yemedi kilosuda çok dusuktu aman tek yesin diye böyle alıştı şimdide zaten hiç oturan bı çocuk değil mecbur hala tek yesin diye böyle yediriyorum
Bircaykoyicelim Minikkusuumm Ama yapmayın böyle. Yediğinden hiç birşey anlamaz ki. Biraz zaman verin bebeğinize. Yemek masasında yedirmeye alıştırın. Her öğünde masaya oturtun. Bunu Hergun düzenli olarak yaparsanız alışır.
Zlm Minikkusuumm bir süre aç kalsa aslında oturarak yemesi gerektigini anlar yeterki yesin mantığı insanlari çok fazla yanlışa sürüklüyor. Bulamaclar içinde yapmayın yine mecbur zamanla onlarida giyicek sizinle oturtun sofraya beraber yerseniz oda yer belki
Minikkusuumm Bircaykoyicelim denedim ya yok olmadı yani bide herşeyi yer dedim ama hep yerken oyalayarak yediriyorum mesela ilk dogdugunde ne emdi ne biberon tuttu 1 ay hiçbirini almadı çay kaşığıyla besledim onu bile püskürüyordu ona bıraksam çok iştahsız ama böylede ben yoruluyorum tek ümidim biraz daha aklı yettiginde düzelir diye düşünmem
Bircaykoyicelim Minikkusuumm Düzelir tabiki üzülmeyin. Ama siz devam yedirmeye çalışın. Yemeklerin yanında kahfaltida bebek çayları oluyor bunları kullanın. Yada Papatya çayı verin yanında. Papatya çayı bebeğinizi hem sakinleştiride ..
Lidya-t 20 aylık bir çocuğun bulamaç gibi yemesi çok da normal değil .Büyüyünce düzelmesi zor olur siz şimdiden alıştırmaya bakın .Taneli yememesi falan sıkıntı yani .İşine gelince yiyormuş demekki yiyebilir bulamaç yapmayın o zaman.Sırf zayıf yeterki yesin mantığından çıkın sağlıklı bir beslenme şekli olsun .Oturarak ve taneli beslensin .27 aylık kreşe gidiyor yiyemeseydi nasıl olacaktı oralarda her şeyi düşünmek lazım
Prensesim-ipek elifilyas2208 benimde aynı valla tek düşündüğüm kreşe vermem lazım seneye işe başlamak zorundayım orada hiç yemezse diye korkuyorum hadi evde kendimiz biseyler yapıyoruz ☹️
elifilyas2208 Prensesim-ipek bende sizin gibi düşünüyom da bı yandan da diyom arkadaş ortamında görürse belli bı sure sonra yer diye düşünüyorum bakalım ya hayırlısı sağlıklı olsunlar da☺️
Minikkusuumm Prensesim-ipek aç kalınca bile mecbur yerler biz evde kıyamayip böyle yapıp yediriyoruz mecbur kalıp
ftsdmrhn 20 aylık çocuğun böyle bulamac yemesi nornal değil. Öyle alistirdiginiz için ona alışmış. Bulamaç vermeyin, 1 yemez 2 yemez 3. Sunde mecbur yiyecek, çubuk gibi şeyler yiyebildigine gorem
elifilyas2208 ftsdmrhn ben kendim için soyliyeyim kızım ek gıdaya çok güzel başladı ve herşey yerdi et tavuk balık ve katı yiyecekeleri rahatlıkla yerdi öle bı sorunumuz yoktu yani ama bu 1 aydır nerdeyse acayip yemek seçme pütürlü katı yiyeceklere red etme bide et tavuk konusunda 1 yaşından sonra bıraktı yani doktorada götürdüm tahliller normal çocuk çiğneme normal sadece oturamiyo çok hareketli bı çocuk inanır mısınız bakarken yoruluyorum öle yani😁 doktor da kendi haline bırak eline ver iki lokma alsın atsın dedi bende 1 haftadır öle yapıyorum artik
ftsdmrhn elifilyas2208 şimdilerde hareketsiz çocuk bulmak çok zor inanın. Hepsinin poposuna roket takmışlar gibi. Benimki de öyle ama yemek yenecek de oturarak yenecek yoksa yiyemezsin diyorum. 23 Aylık olacak e artık laftan anlıyo. Yemek yemeyi çok sevdiği için oturuyo mecbur . Bir kaç kere oturmak istemedi beende vermedim. Acıkınca geldi mama diye ağladı ve mecburen oturdu. Sınırlaro bilmeleri lazım bence tâbi
elifilyas2208 ftsdmrhn işte dediğiniz gibi. Artık aç bırakma yöntemine geçtim aralar uzun tutmaya başladım dün işe yarar gibi oldu geldi mama dedi ilk defa ama çorba yedi ekmekle onada şükür dedim gelişme var dedim sevindim☺️